Case: Pörssiyhtiölle rakennettiin yli 20 vaikuttajan verkosto, joka näkyy ja kuuluu

Kaikki asiakkaamme tai projektimme eivät ole julkisia referenssejä. Halusimme kuitenkin kertoa teille työstämme niidenkin asiakkaiden parissa, joita ei asiakkaan toiveesta mainita nimellä.

Lähtökohta

Usean kuluttajabrändin kansainvälinen yhtiö haluaa tavoittaa strategisesti ja kaupallisesti merkittävät kohderyhmänsä oikeissa kanavissa. Miten se onnistuu ilman brändien keskinäistä kannibalisaatiota?

Ratkaisu

Kokosimme asiakkaallemme yli 20 vaikuttajan verkoston, jossa on mukana eri alojen kärkinimiä, kuten nykyisiä ja entisiä huippu-urheilijoita, artisteja ja asiantuntijoita. 

Jokainen konsepti suunnitellaan vastaamaan eri brändien strategisia tavoitteita. Me valikoimme brändeille parhaat vaikuttajat ja kanavat, rakennamme sisältökokonaisuudet, suunnittelemme somepäivitykset vaikuttajien kanssa sekä huolehdimme viestinnän seuraamisesta.

Tulokset

Tuloksellisen vaikuttajayhteistyön avulla asiakkaamme erottuu selvästi edukseen. Brändit näkyvät systemaattisesti sosiaalisessa mediassa. Konseptit luodaan niin, että sisällöissä kuuluu ja näkyy vaikuttajan ääni sekä tyyli. Näin päivitykset muotoutuvat luonteviksi, ja parhaimmillaan yksittäiset viestit välittyvät sadoille tuhansille silmäpareille.

Vaikuttajat toimivat myös erinomaisina brändilähettiläinä ja näkyvät brändien omissa kanavissa, kuten verkkosivuilla. Asiakkaalle yhteistyö on mutkatonta. Vaikuttajat ovat sitoutuneita yritykseen ja monien kanssa on tehty yhteistyötä jo usean vuoden ajan.

korner

Aika hyvä viestintätoimisto.

firma@korner.fi
Rikhardinkatu 2, 4. krs
00130 Helsinki