Emännöintitoimisto Aamu on tammikuussa 2020 aloittanut moderni isännöintialan yritys, joka haluaa nykyaikaistaa huonomaineisen alan datalla, nopeilla vasteajoilla ja tyytyväisyystakuulla. Vaikka isännöintiala koskettaa suurta ihmisjoukkoa, näkyvyyden hankkiminen perinteisten toimijoiden keskellä vaatii rohkeita kannanottoja, joilla herätetään kiinnostus potentiaalisissa asiakkaissa.
Aamun lanseerausvaiheessa sparrasimme Aamun johtoa markkinointiviestintään liittyvissä valinnoissa ja rakensimme lanseerauksen yhteyteen monivaiheisen mediaviestintäsuunnitelman. Säännöllisiä mediatoimenpiteitä varten etsimme yhtiön kanssa herätteleviä kulmia niin isännöintialasta kuin taloyhtiöiden taloudenpidosta. Systemaattisen mediaviestinnän tavoitteena on tukea yhtiön muuta kampanjointia monipuolisella medianäkyvyydellä, joka osaltaan rakentaa Aamun tunnettuutta ja uskottavuutta sekä synnyttää keskustelua toimialan kaipaamista muutoksista.
Aamu on saanut mediapitchien, mielipidekirjoitusten ja tiedotteiden avulla runsaasti medianäkyvyyttä yhtiön liiketoiminnan kannalta keskeisissä medioissa, kuten valtakunnallisissa päivälehdissä, talousmedioissa ja pk-seudun alueellisissa lehdissä. Yhtiön liiketoiminta on kasvanut nopeasti ja tarjouspyyntöjen määrä on ollut odotettuakin korkeampi. Aamu on profiloitunut isännöintialan haastajana ja toiminut keskustelun herättäjänä useissa alaa koskevissa teemoissa. Aktiivisella mediaviestinnällä tuetaan yhtiön asiakashankintaa myös jatkossa.
mediaviestintä, strateginen konsultointi
mediaviestintä
sisällöt
mediaviestintä
mediaviestintä
sisällöt, sosiaalinen media
sisällöt
mediaviestintä, strateginen konsultointi
mediaviestintä
sisällöt
mediaviestintä
mediaviestintä
sisällöt, sosiaalinen media
sisällöt