Pasilaan avattiin Tripla-kauppakeskus syksyllä 2019. Jättihanke Pasilan kehittämisestä “Helsingin uudeksi sydämeksi” sai etukäteen runsaasti mediahuomiota, mutta myös kritiikkiä ja epäilyjä osakseen – johtuen osin kauppakeskus Redin kohtaamista ongelmista . Korner sai tehtäväkseen luoda kauppakeskuksen avaamisen ympärille positiivista huomiota erityisesti kuluttajakohderyhmissä.
Päätimme rakentaa avajaisten ympärille laajan yleisön tavoittavan vaikuttajakampanjan, jossa ilmenevät Triplan tärkeimmät viestit ja kauppakeskuksen osastot. Yhteistöissä hyödynnettiin monikanavaisesti Instagramia, Facebookia, Youtubea, blogeja, podcast-yhteistöitä ja läsnäoloa itse avajaistapahtumassa.
Triplan vaikuttajayhteistöihin saatiin mukaan muun muassa Papupata-podcast ja ohjelman juontajat Sara Parikka ja Johanna Puhakka, lifestyle-bloggari Hanna Väyrynen, Youtube-kaksikko Niko ja Santtu sekä muotiasiantuntija Vesa Silver.
Somesisällöillä saavutettiin todella suuri huomioarvo ja ensimmäisten viikkojen aikana yli 1,6 miljoonaa katselu- ja kuuntelukertaa. Triplan avajaiset ja ensimmäiset toimintakuukaudet olivat kaupallinen menestys.
mediaviestintä, kampanjat ja lanseeraukset
mediaviestintä
mediavalmennus
kampanja, mediaviestintä
mediaviestintä, strateginen konsultointi
mediaviestintä
sisällöt
mediaviestintä
mediaviestintä
sisällöt, sosiaalinen media
mediaviestintä
mediaviestintä, kampanjat ja lanseeraukset
mediaviestintä
mediavalmennus
kampanja, mediaviestintä
mediaviestintä, strateginen konsultointi
mediaviestintä
sisällöt
mediaviestintä
mediaviestintä
sisällöt, sosiaalinen media