Nina Jakonen Kornerin asiakkuusjohtajaksi - Katso kuvat!

Toivotimme alkuvuonna tervetulleeksi kolme uutta kornerlaista. Toukokuussa Kornerin tiimi kasvoi jälleen uudella osaajalla, kun Nina Jakonen aloitti Kornerilla asiakkuusjohtajana. Nina tulee vastaamaan Kornerin nykyisten ja tulevien asiakkuuksien kehityksestä sekä toimimaan myynnin tukena. 

Kornerille Nina siirtyi Vapa Medialta, jossa hän työskenteli asiakkuusjohtajana. Lisäksi Nina on aikaisemmin työskennellyt viestinnän konsulttina ja asiantuntijana. Ninalla on vahva tausta niin strategisesta viestinnästä, työyhteisöviestinnästä kuin mediaviestinnästäkin, ja hänellä on laaja-alaista kokemusta suurempien viestinnän ja markkinoinnin kokonaisuuksien johtamisesta esimerkiksi teknologia-, finanssi- ja elintarvikealoilta. 

Nina Jakonen nähdään lähtevän kotoaan Kornerin toimistolle.

Kornerilla Ninaa vetivät puoleensa tekemisen tavat ja arvot sekä omalta tuntuva kulttuuri.

”Minua on aina kiehtonut vallitsevien normien haastaminen ja omalla tavalla tekeminen. Korner on toimistona tunnettu ennen kaikkea suoraviivaisuudestaan ja välittömyydestään, mutta sen ohella myös erinomaisista tuloksistaan, joten mikäs sen parempi”, Nina kertoo.

Tarkkana tunnetun Jakosen uskotaan tekevän tulosta myös Kornerilla.

”Kornerilla on ollut asiakkaidensa kanssa erittäin onnistuneita projekteja ja lanseerauksia, erityisesti mediaviestinnän saralla. Lisäksi olen hyvin vaikuttunut Kornerin hienoista ja pitkäikäisistä asiakkaista, joista monet pyrkivät olemaan myös oman alansa haastajia. Olen innoissani, miten lahjakkaiden kollegojen ja mielenkiintoisten yritysten kanssa pääsen työskentelemään”, hän jatkaa.

Ensin tavoite, sitten työ

Nina kuvailee itseään ihmiskeskeiseksi ja järjestelmälliseksi generalistiksi, joka tykkää vaihtaa näkökulmaa nopeastikin ison kuvan ja yksityiskohtien välillä. Liikkeelle lähdetään kuitenkin aina tavoitteesta. Ninasta hänen oman työnsä yksi mielenkiintoisimmista haasteista onkin, että miten viestinnällä ja markkinoinnilla voidaan parhaiten tukea yrityksen liiketoiminnallisia tavoitteita. 

”Maailmassa, jossa vain muutos on pysyvää, on tärkeää pitää aina tavoiteltava lopputulos ja vaikutus kirkkaana mielessä, koska kaikki muu ehtii todennäköisesti muuttua matkan varrella. Muutosten edessä on hyvä pysähtyä aina tarkistamaan, että viekö tämä meitä kohti tavoitetta”, Nina kertoo.

Jakonen sopii ensimmäistä asiakaspalaveriaan Helsingin kaduilla.

Nina lupaa tuoda Kornerille mukanaan kehitysmielisyyttä, ratkaisukeskeisyyttä ja toimintaa – hyvällä fiiliksellä höystettynä tietenkin.

”Odotan innolla, että mitä kaikkea pääsemme yhdessä kornerlaisten ja asiakkaidemme kanssa keksimään. Ensimmäiset päiväni ovat osoittaneet ainakin jo sen, että hyviä ideoita tai vitsihuumoria ei tästä toimistosta puutu", Nina kertoo.

Tervetuloa Kornerille Nina!

Edellinen
Edellinen

“Hei nuoriso! Ime mukaan svengiin.” – Näiden vinkkien avulla tavoitat nuoret sosiaalisessa mediassa

Seuraava
Seuraava

Vaikuttajamarkkinointi tuottaa tuloksia – avainasemassa kohderyhmien yhdenmukaisuus