Mediaviestintä

Strateginen ja pitkäjänteinen mediaviestintä on erityinen vahvuutemme – hankimme asiakkaillemme päivittäin ansaittua medianäkyvyyttä.

Mediassa näkyminen on elintärkeää organisaation tunnettuuden kannalta. Strateginen ja hyvin suunniteltu mediaviestintä tukee myyntiä ja parhaimmillaan johtaa jopa läpimurtoon markkinassa. Mediassa ollut juttu on tutkitusti mainosta uskottavampi, ja säännöllisellä, suunnitelmallisella tarinankerronnalla voidaan muokata mielikuvaa organisaatiosta.

Millaista kanssamme on tehdä töitä?

Meiltä saat avuksesi tiimin juuri teidän tarpeisiinne. Kasaamme tiimeihin sopivan yhdistelmän napakkaa projektinhallintaa, vuosien tuomaa kokemusta, tuoreita ideoita ja kuuntelevaa korvaa. Suhtaudumme työhömme intohimoisesti, mutta pilke silmäkulmassa.

Me tunnemme suomalaisen mediakentän kirjon, ymmärrämme paikalliset näkökulmat ja tunnemme toimitusten tavat. Rakennamme kanssasi mediaviestinnän suunnitelmat ja toimittajia puhuttelevat näkökulmat sekä kiteytämme juttuehdotukset, jotka nostavat viestisi näkyviin ja kuuluviin. Sparraamme sinut kohtaamaan toimittajat tilanteessa kuin tilanteessa ja järjestämme mediavalmennuksia organisaation jokaiselle portaalle. Mediavalmennuksessa sinua tukevat toimittajataustaiset konsulttimme, ja jokainen valmennus räätälöidään tarpeidenne ja tavoitteidenne mukaan.

Mediavalmennuksessa sinua sparraavat toimittajataustaiset konsulttimme ja ansaitun median ammattilaisemme. Jokainen valmennus räätälöidään organisaation tarpeiden ja tavoitteiden mukaan.

Mediavalmennukset

Asiantuntijamme

Kokeneet tekijämme tuottavat päivittäin mediaosumia asiakkaillemme ja auttavat heitä mediaviestinnän mutkissa. Tekijämme ovat entisiä toimittajia, systemaattisen PR:n ammattilaisia, terävän kynän omaavia konsultteja ja pitchaamisen suvereeneja mestareita. 

“Kornerin tiimistä löytyy meille oikea yhdistelmä osaamista ja taitoja, kuten tarinankerrontaa, yritysviestintää ja kriisiviestintää, ja heillä on erinomaiset mediasuhteet. He osaavat selkeästi myös vastata nopeasti muuttuvan toimintaympäristön erityistarpeisiin, jotka ovat tyypillisiä TIERin kaltaisille kasvuyrityksille. Tuollainen yhdistelmä on juuri sitä, mitä tarvitsemme kumppanilta tehdäksemme TIERin brändiä tunnetuksi ja rakentaaksemme asemaamme Suomen kilpaillulla markkinalla – vastaten samalla toimialan haasteisiin ja lisäten positiivista mediakeskustelua.”

— Florian Anders, Viestintäjohtaja / Head of Corporate Communications, TIER Mobility

Töitämme