Case FDJ United

Pitkäaikaisella strategisella kumppanuudella vauhdittamassa toimialan täysmuutosta

“Korner on FDJ Unitedin pitkäaikainen luottokumppani ja neuvonantaja, jonka monipuolinen osaaminen, palveluasenne ja saavuttamat tulokset ovat kiistattomat.”

Antti Tikka, Commercial Director, FDJ United

Lähtökohta

FDJ United (entinen Kindred Group) on yksi maailman suurimmista online-rahapelien tarjoajista. Suomessa on ollut käytössä rahapelien yksinoikeusjärjestelmä, jota ei enää yleisesti pidetä toimivana ratkaisuna nykypäivän online-ympäristössä. FDJ Unitedilla on oikeus tarjota rahapelejään Suomessa, mutta ei lupaa markkinoida niitä. Yhtiön julkilausuttuna tavoitteena on ollut nykyaikaistaa Suomen rahapelijärjestelmä muun Euroopan tavoin.

Ratkaisu

Me Kornerilla olemme toimineet yli 10 vuoden ajan FDJ Unitedin Suomen strategisena kumppanina. Yhteistyö on pitänyt sisällään monipuolisia toimenpiteitä, joilla on tähdätty pelimarkkinan avaamiseen. Strateginen suunnittelu, aktiiviset mediayhteydet ja monipuolinen viestintä kaikille sidosryhmille on luonut FDJ Unitedille vahvan ja vakaan aseman paitsi suomalaisten asiakkaiden, myös lainsäätäjien ja tulevien yhteistyökumppanien silmissä.

Tulokset

Rahapelimarkkina uudelleenreguloidaan nykyisen hallituskauden aikana.

Kuten muissakin Euroopan maissa, FDJ United nähdään Suomessa kaikissa sidosryhmissä alan johtavana toimijana, haluttuna yhteistyökumppanina ja edelläkävijänä vastuullisessa online-rahapelaamisessa.

Parhaassa tapauksessa kaikella viestinnällä on strateginen tarkoitus

Me autamme sinua löytämään omasi. Meiltä saat viestintästrategiat ja -suunnitelmat, tavoitteellista viestintäkonsultointia arjen avuksi tai vaikka vanhentuneiden ydinviestien tuuletuksen. Olemme apunasi joustavasti myös muutos- ja poikkeustilanteissa sekä niiden ennakoimisessa.

Edellinen
Edellinen

Kaupan liitto – Vaikuttavalla kampanjalla näkyvyyttä apteekkisääntelyn uudistamiselle

Seuraava
Seuraava

Suomen Varustamot Ry - Räätälöity mediavalmennus laajalle ja vaativalle mediakentälle